2022bebeki mysweetbabyy Son lokmanizdan sonraki 1 saat değil mi? Eğer oyleyse 140 alti olmasi istenen sizinki de ideal
zuhaall mysweetbabyy açlıkta en yüksek 110 toklukta ise en yüksek 140 olarak veriliyor değerler seninki normal çıkmış canım yüksek değil
zuhaall mysweetbabyy iyi yapmışsın bu şekilde kontrole kadar açlık tokluk bak belki gerek kalmaz şeker yüklemesine de not almayı unutma doktoruna söylersin duruma göre hareket eder
mysweetbabyy zuhaall yükleme yaptirmicam cnm o yüzden aldim 120 normal değil mi 1.saat tokluk arkadaşım yüksek dedi panik oldum
zuhaall mysweetbabyy yok hayır normal merak etme bende her gün ölçüm yapıyorum sabah aç ve tok olarak 140 ın altında olması yeterli benim gebelik şekerim var doktorum söyledi bende ordan biliyorum