Ayy Allahım sinir küpüne döndüm 😠 13+6 günlük ikizlere gebeyim 10 haftadan sonra ki kpntrolümde dr ne olur ne olmaz ikiz gebelik perinatolojiye görün dedi sisteme giricez randevu alırsın dedi sonra kaç gün denediysem olmadı sisteme girmemiş asistanı özele gittim devlet çok uzak diye devlette görünmesi için devlet hastanesindeki dr ların sisteme girmesi gerekiyormuş. Bende bu sabah yine devlete gittim zaten randevu bulmak ayrı dert iki vesaitle gidiyorum kızımı birine bırakıp, neyse bu doktora üstüne basa basa dedim bakın sisteme girdiniz mi diye evet evet girdim saat 4den sonra sistemde görünür dedi saat 9 olmuş hala görünmüyor bi daha nasıl gidiyim yaa off 😤😤😤