Belizaybars 23 haftalık hamıleyım sağ kaburgam aşırı agrıyo yasayan var mı bu durumu pazartesı doktora gozukucem ınsallah normal bı durum mu bılemıyprum ılk hamılelıgım oldugundan😭😭
Slma_aygn Belizaybars benimde ilk hamileliğimde 27. Haftada çok şiddetli bı şekilde kaburgalarım ağrımıştı uyku uyuyamıyordum yatamiyordum yürümek iyi gelmişti 3 gün sonunda da geçti kendiliğinden magnezyum almiyorsaniz Dr unuzdan magnezyum isteyin fayda edicektie
Kevko Belizaybars coook normal merak etmeyin hepsi geçecek oturma pozisyonuna dikkat edin kaburga açılıyor şu an 36+2 oldum geçti önce kaburga agris8 başladı öyle.boyle degil sonra mide nefes zorluğu daha sonra uyuyamama wc çıkma sıklığı artisi şimdi de bebek aşağıda az wc çıkma ağrı sızı yok normal devam
Hamideersin Belizaybars çok çektim onu ben iyi bilirim vitamin eksikliğinden kaynaklı doktor vitamin yazınca geçiyor merak etmeyin
Belizaybars Dısarı cıkıp yuruyemıyorum bıle o kadar zorluyokı benı magnezyum gecırıyomu cok kotuyum dayanamıyorum agrı gelınce😢
Belizaybars Cok teşekkür ederim hepınıze artık dusmedıgım haşde kaburgam kırıldı dıye korkmaya baslamıstım nası dayanılmaz oluyo bazen rabbım yardımcımız olsun hamılelık hıc kolay degılmıs