Merhaba d-dimer testiniz kaç çıkmıştı. Bende bugün süprizle karşılaştım 2300 çıktı. Hastayım antibiyotik kullanıyorum. 1. Benmde genel anestezili sezaryen olmuştu 2. Yi de 8 şubat gibi olacaktım aöa d dimer korkuttu. Nasıl süreç izlediniz acaba. Kaçıncı haftadasınız siz