Masal_erva_1221 Merhaba güzel anneler Diyarbakır batı hastenesinde doğum yapan var mı memnun kaldınız mı acaba orada doğum yapacam 🫶
mercimektanesii Masal_erva_1221 bende batıda özgür beyde sezeryan olucam perşembe günü acaba siz yaptınız mı doğum
Hllhbn Masal_erva_1221 anladım, ben batıda kontrollerimi yapıyordum ama hoca gittiği için muhtemelen doğum orda olmayacak o yüzden doktoru sordum
Helbest21 İlk doğumum batı da oldu Melike hoca da şuan ikinci gebeliğim tekrar ona gidiyorum o kadar memnunum ki çok güzel ilgileniyorlar
Helbest21 Masal_erva_1221 benim bebeğim 17 gün yoğun bakımda kaldı gerçekten inanılmaz ilgililer hele ki çocuk doktoru Baran hoca merak ettiğiniz herşeyi o kadar güzel açıklıyor anlatıyor ki hala da bebeğimin doktoru kendisi hiç değiştirmeyi düşünmedim ebesinden tutun hemşireye kadar Allah hepsinden razı olsun
Masal_erva_1221 Helbest21 sağolun ya hep bunları düşünüyordum biraz rahatladım bu ayın 20 si geçtiğinde gün alacam çok stresliyim
Helbest21 Masal_erva_1221 hiç stres yapmayın inanın o kadar güzel geçecek ki sağlıkla alın kucağınıza bebeğinizi
Karakara1598 Zozan hanıma gidiyorum bende normal doğum yapan yok mu acaba orada bizleri bilgilendirse ☺️
Masal_erva_1221 mercimektanesii ben doğum yaptım bazı nedenler dolayı başka doktorda oldum siz yaptınız mı