Kizlar selam, yaklasik 48 saatir 10 dakika bile uyumadim bir sürü sebepten ve tabi bu yyumama esnasinda prensesler gibi yasamadim.cok stressliydim neyseee
Bugun arabadayken bebegin sanki karnimin sag tarafina toplanip krndini birden biraktigini hissettim ve hani insan bebrgin hareketlerini ezberler ya, bu hiç bebemlik bi hareket degil ve zaten 5 haftadir gitmemistim randevum bu gune degil daha tahlilleri yaptiramadim o yüzden gidemedim neyse gittim benim doktorum yoktu yerinde ama adini duydugum iyi bi doktor daha vardi ona muayne oldum o an yorgunluktan falan hic dikkatimi cekmedi
Ölcumleri yapti kalbini dinledi kordonda ki sesleri dinledi Plazenta suyu vs. Derken evet bebegin keyfi yerinde ama nereye saklanmis bu böyle kafasini bulamadim dedi sonrasinda yuzunu gorduk yavrumun (sol alt caprazdaydi ultrason cihazi-yani bobregimizin oldugu hiza diyelim) her neyse simdi ultrason fotografina bir daha bakayim dedim dogerlerinden farkli kafasi ters yani daha once fotograflarda bilgiler ustte olurdu bebegin kafasi düz vesikalik gibi olurduu simdi ise yazilar ustte ama kafa ters görunum düzden gormek icin tepe taklak tutmam gerekiyor. Neyse anlataabildiim bi bilmiyorum 😔