Denizulker benim doğumum Şubat sonu şuanda kıyafet olarak şöyle
20 tane zıbın uzun kollu kısa kollu askılı karışık
10 tane tulum şapkalı eldivenli olanlar var içlerinde
5 tane alt üst takım aldım.
Adetleri fazla gelebilir bazılarına ama kusma ve bezden taşma olaylarında günde 3 4 kez kıyafet değiştirildiği oluyor o yüzden yedekli olmak istedim
Çorap, eldiven, önlük,şapka aldım çorabı çok bile almışım neden bilmiyorum 😂
1 tane kadife nohut battaniye, 1 pazen, 1 polar, 3 tane tek katlı müslin, 1 tane 4katlı müslin, 2 tane penye battaniyesi var. (battaniye çook fazla evet çoğu hediye geldi😂)
Sonrasında da kıyafetleri hep mevsime göre hesaplayıp karışık aldım