Novamomy sselver doktorum bir fincan kahve 3 fincan da siyah çay tüketileceğimi söyledi çok aram olmadığı için ikisiyle sıkıntı yaşamıyorum
bkts sselver gunluk kafein miktariniz 200 mg olmali, internette kafein sayaci yazip aratin tablosu cikiyor oraya gore tuketiyorum ben, cunku sadece cay kahve degil cikolata kakao bunlarin hepsi kafeinden dusuyor 😌
OnurBurcu93 sselver ben ⅚ aylarda başladım çaya günde iki bardak çay üç günde bir de türk kahvesi içiyorum çok sık içmemeye gayret edin direk olarak bebeğe geçiyor doktorum zaten onaylamıştı 3.aydan itibaren başlanıyor diye biliyorum
sselver Novamomy ben yeni gebe kaldım hiçbirsey bilmiyorum saglık ocagında ögrendim . 2 hafta sonra kadın dogumcuya gözükmem gerektigini söyledi aile hekimim. Öyle olunca baya toy kaldım🥹
Xxx0101 Novamomy doktorunuz çok yanlış bir bilgi vermiş günlük bu kadar çok kafein alımı ne bebeğe ne de size demir bırakır.. benim doktorum haftada 2 kere Türk kahve içebilirsin dedi bitki çayı önermiyorum dedi normal çay içinde 3 günde 1 bardak içebilirsin dedi
Novamomy Xxx0101 her doktorun görüşü ve uygulaması farklıdır doktor öyle dedi diye aynısını yaptığımı da söylemedim sadece bana dediğini ilettim aynı zamanda saglıkcıyım merak etmeyin demir ve demir bağlama değerlerim gayet normal ilginiz için teşekkür ederim doktoruma da gayet güveniyorum boşuna profesör olmamıştır galiba ☺️