Ezzzgiii Kızlar belim biraz iş yapınca bile çok ağrıyor dokturum hareket et yürüyüş yap azalır dedi fakat belimde iki tane topçuk gibi bişey çıktı çok acıyor fıtık olabilir mi yaşayan var mı böyle bişey