Tuba-tk Merhabalar kızlar, 33+3üm. 2 gündür bebek hareketleri çok fazla ve sert, özellikle sağıma aşağıya doğru vuruyor. Sadece ayaktayken rahatım. Daha önce böyle acı hissetmiyordum hareketlerinde. Aynı durumu yaşayan var mı, korkulacak bir şey mi?
otekidunyali Tuba-tk ben de 33teyim ve çok çook hareketli, cinsiyeti kız, büyüdüğü için hareketleri de büyük artık karnım çok oynuyor ve bazen de acıtıyor. Özellikle yemekten sonra akşam çay vakitlerinde canımı yakıyor :) hareketli olması normal ve iyi bir şeymiş öyle biliyorum ben de.
1Gunes Tuba-tk bende 33 haftaligim ama oğluşum çok uyuyor hiç harketli değil 🙈🤣 doğum pozisyonunda ve popo göbekte 🤣
pheobebuffay Tuba-tk ben de 33deyim bir günü bir gününü tutmuyor bazen canımı yakıyor bazen yaksın diye ben dürtüklüyorum🙈😅
Tuba-tk Evet hareketli olması iyi bir şeymiş☺️ doktorum da öyle dedi. İlk olduğu için her şeyden şüpheleniyorum😃 hiç uyumuyor mu diyorum 2 gündür 😃
Bzdmr Tuba-tk 33+1 haftalık kizçem gündüzleri uyuyor sanırım gece ben dinlenmeye gectigim an içimde dans başlıyor bı kaç gecedir sert vuruşlarına uykudan uyandigim oldu kasıklarımda ağrı çok oluyor dün kontrolüm vardı doktoruma sordum hareketli olması iyi birşey sıkıntı yapma ağrılarda yaptığı baskılardan kaynaklı dedi sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻❤️