Twinmomtobe çookk geçmiş olsun Allah’a bebeklerini sana bağışlasın , bnmde dokto çift kese gördü biri çok güzel biri biraz küçük kesenin devamda edebilir kayıpta olabilir dedi 🤯🤯 daha önce 23.haftamda normal Doğumla oğlumu kaybettim rahim ağzı yetmezliğinden şimdi iki bebek çok endişeliyim bana serkaj 13-14.haftalarda yapışacak , serklajdan sonrasını hiç kalkmadan mı yayıyorsun?