Sinemozy Osultan BaybBjörn tercih ettim ama şuan fiyatları baya uçuk muadillerini de kullanıp memnun kalan çok var🌸
Halimbey Osultan ilk çocuğuma aldım oyuncaklı ana kucağı çok seviyordu rahat ediyordu tekrar çocuk düşünmediğim için görümceme vermiştim ama sürpriz dedi kızım tekrar aldım ana kucağı rahatlığına hastayım açıkçası ben
Osultan El olarak satılık var 1000 tl o da Joie aynı şekilde otomatik müzikli arkası ayarlanabilir kullanan var mı acaba o markayı vs ona göre alayım 🥰
Emomm Osultan ben yoyko marka kullanıyorum ama kızım pek sevmemişti ilk başlarda. Bir kaç haftadır da denemedim yatırmayı. Ama çok güzel bence. Her bebek sevmiyor ne yazık ki 🫠