Nhlhmz11 Merhabalar , 30+2 deyim. Üç gündür inanılmaz kasık ağrım var. Bebeğim de hiç bir şekilde durmuyor . Oturuyorum geceleri yatamıyorum ağrıdan. Yuruyemiyorum da . Merdiven hiç çıkamıyorum . Normal mi ? Doktor kontrolum haftaya .
hayalperest2310 Nhlhmz11 bende 30 haftalık hamileyim kasıl pelvik agrılarım başladı sıcak tuttum biraz daha agrısı geçti birkaç gün önce agrıdan yürüyemiyordm
Seydo54 Nhlhmz11 bebisin dönmüs olabilir mi bende agri sanci cekmistim kontrole gittigimde bebek dönmüş dedi
Yesraan Nhlhmz11 bende 29+2 deyim vajina kemiklerim agriyor karnım patliycakmis gibi oluyor sağa sola dönünce karnım açıyor daha 10 hafta var nerdeyse ,🤲😔🥰🤰
Nhlhmz11 Seydo54 bebegimin 28 deyken başı aşağıdaydi. Doktor öyle demişti . İki haftadır aşağıda hissediyorum ama iki gündür felaket ağrı var ,
Nhlhmz11 Seydo54 hareketlerini çok aşırı hissediyorum . Karnımı delecek gibi. Aslında bütün gün oturuyorum. Bir yüzmeye gidiyorum. Ben hareketlerini hissetmeye 12.haftada başladım 🙄
Duygu_0147 Bende 30 +3 olduk şimdi aynı şeyleri bende yaşıyorum kaşık ağrısı bel ağrısı birde kuyruk şokumu ağrısı yaşıyorum inşallah biran önce geçer inşallah 🥰🤲🏻
Duygu_0147 Nhlhmz11 ikinci çocuğum olduğu ıcın sezeryan olcam oda 8 martta falan denk geliyor 🙈sizin peki
HaticeC123 Bence canım dr gittiğinde bunu söyle. Hatta doktoruna ulaşabiliyosan arayıpta söyleyebilirsin. . Bende 22 haftamda sancı kasık ağrısı yaşadım. Yürüyemiyodum hemen ağrı giriyodu . Ama anlamadım ben cnku herkes bebek büyüyo ondandır dedi. doktora sormadım en sonn yine böyle olunca rahatszlaynca söyledim . dr söylediğimde bi bebek bu kadar şiddetli ağrı yapmaz demişti en fazla tekme atar demişti hani kasık ağrısı da olsa normal olur dedi aşırı şiddetli değil dedi gerçekten ben iki büklüm olmuştum .. hemen rahmimi ölçtü falan sıkıntı gördü. İlaç iğne verdi. Dinleniyorum öyle geçiriyorum.. o yüzden sen yinede bu ağrını doktoruna bence danış. Belki doktor kontrol eder inş bi sorun yoktur tabiki ama En azından için rahatlar. Çok geçmiş olsun.🌸 Hepimiz sağlıkla hayırlısıyla bebişlerimizi kucaklarımıza alalım inşallah🤲🏻
Nhlhmz11 HaticeC123 teşekkür ederim söyleyin doktoruma , bu hafta gidecem yanına zaten . Ondan aramamistim.