Sinemce__ gizylmzgiz morfoloji 2 cikmis düşük biraz 4 üstü olması lazim değerde de gösteriyor ,diğerleri normal
Thloe gizylmzgiz morfoloji düşük ileri harakette de düşüklük var ama artacak değerde bence morfoloji için e vitamini çok iyi geliyor diyorlar
gizylmzgiz Sinemce__ evet benim de ona takıldı kafam randevumuza daha var o yüzden buraya atmak istedim sabredemedim
emir_01 Thloe bizi.de morfolojimiz 0 di dr banada esimede ilac verdi sizce ilaclarla duzelirmi duydunuzmu cevrenizde felan
ozg011 İleri hareketliliği düşük canim bunun için keçi boynuzu pekmezi Önerdi ve ilaç önerdi doktor aynı sorun bizdede var
Thloe emir_01 çevremde duymadım ama burda çok okudum ilaçlarla düzelen bence düzelebilir e vitamini çok etkiliymis biz Proxeed plus kullanıyoruz bizim de morfoloji 3 bakalım inşallah düzelir
emir_01 Thloe hayirli haberler almaniz dilegiyle t3z zamanda insallah dr hemrinin ilaclarini verdi dr ikimizede baya ilac hemde
Ravza11 Caglali sayısı iyi canım ama ileri hareketle hareketli oranı düşük oda takviyelerle düzeliyor kafana takma benim eşimin 0 dı takviyeyle %20 olmuştu ileri hareketi
Ravza11 Caglali Instagram Dr mfk var duymussundur belki onun takviyesini kullanmıştık 3 ay eş paketi diye geçiyor