Crescent96 Arkadaşlar isim konusunu sonunda netleştirdik ama yanına kısa güzel bi isim daha ariyoruz. Fikirlerinize açığım 💕 Çevremde Lina diyen oldu ama o hariç olsun mumkkunse onu eltim koyacak kızına😊
Bzdmr Crescent96 Arkadaşımın kızının adı EVA LİYA fikir olsun sizede gerçi beraber söyleyince Evliya diyor gibi oluyor ama 😊