Mewosss ben yılbaşından önce yaptırmıştım, panorama nipty Amerika’ya gönderilmişti, sonuç temiz Allah a şükürler olsun 🙏 biraz maliyetli maalesef 😌biz içimiz rahat etsin diye yaptırdık bu arada, 2li taramaya falan güvenmediğimiz için.İlk hamileliğimde genoks a yaptırmıştık.