Arkadaşlar 19+4 haftalık hamileyim şimdiye kadar düşük tehlikesi vs yaşamadım ,4 gün önce karın ağrısı ile gittim Herşey normal dedi tedbir amaçlı progestron başladı .Dün gece bir anda kanamam oldu 1 pedlik hemen doktora gittik alttan baktılar normal ,bebek iyi hiçbir problem yok ,kan aldılar o da normal çok korkuyorum hiçbir sebep yok dedi doktor ,ama çok korkuyorum var mı böyle olan