Kizlar dun gebelik testimi paylasmistim negatifti. Bugunki sorum soyle ortalama 28-30 gun arasinda regl oluyorum. Pazar gunu 30. Gun olcak bugun 28. Gun bu ay 2 defa yumurtlama gordum. Ovulasyon testiyle gebelik ogrenenler varsa yardimci olabilirmi ? Testim boyle cikti. Gebelik olabilirmi ?
https://imgyukle.com/i/JtCvTo