1 .2,5 aylik bebeğimde bir kaç gündür gözü içe doğru kayıyor internette normal yazıyor 3. 4. Aydan sonra geçiyormuş sizce doktora götürelim miyim yoksa normal mı . 1 aylik muayenede şükür bisey çıkmamıştı
Bebeğim öksürmeye başladı huzursuzluğu yok ateşi falanda yok. Burnu tıkanıyor serum fizyolojik ile açıyorum. Evde öksürüğü kesebilecek ne yapabilirim yada hastaneye götürsem 2,5 aylik bebeğe ilaç vs. verirler mi
Bugün bebeğim altına değiştirirken sarı köpük şekilde kakasını yaptı buda normal mi neyden kaynaklıdır
Cevaplayacak onlan arkadaşlarıma teşekkür ederim 💗