Ayisigi45 Nisanın 26 si bebeğim doğacak Allah nasip ederse nasıl kıyafet almalıyım ilk bebeğim yardımcı olursaniz çok sevinirim
Busel Ayisigi45 benimde seninle aynı tarihler hemen hemen hazirana kadar uzun kollu giyer diye düşünüyorum biraz biseyler aldim son 1 Ay kala kilosuna göre alışveriş yapicam
Esracaa1 Ayisigi45 benimde 27 Nisan görünüyor doğum ortaya karışık aldım hem uzun kollu hem kısa kollu
Dyg___ Ayisigi45 uzun kollu alın derim benim temmuz başında doğmasına rağmen yinede bir süre uzun kolluda giymişti 😊
Mhtpkts @"Ayisigi45vallahi benim de o zamana denk geliyor ikinci gebeliğim ilk ay ben uzun kollu aldım sonrasında da duruma göre bakılır hava şartlarına göre küçük olacağı için ilk 3 ay bence uzun kollu giyer zaten ☺️
xxelifxx Evim sıcak ablalarına hep kısa kollu almıştım ilk ay için onlarda mayıs haziran doğumluydu oğlumda mayıs başı olcak nasipse. Ona da kısa kollu alcam belki 1-2tane uzun kollu alırım