Zuhrezuhre bence günlerce kendinizj yipratip test yapmayın ben kan vermenizi öneririm yoksa da diğer ay için çabalarsiniz ben bir kaç güne kan vereceğim beklemekten iyidir ben her seferunde beta 0 alıyorum en azından kabullenip diğer aya çaba vermeye çalışıyorum ama.bence siz bir kan verin acilden hatta sonucu bizlede paylaşın ☺️