Maske takın bundan sonra . Bir de havalandırmadan yapmayın normal zamanda da yapmayın . Ben de maalesef domestos olmadan yapamayanlardanım iki üç güne bir maruz kalıyorum ama maske taktığımda bile o keskin koku geliyor .. balkona falan çıkıp hava alın bol bol