Fatosca Arkadaşlar saçmalıyorum farkındayım ama normal bi insan 5 dakika baş aşağı dursun kötü oluyo ama bu bebekler artık son haftalara doğru doğum pozisyonunda haftalarca nasıl baş aşağı duruyo kafamda deli sorular😂
2022bebeki Fatosca Keşke ben de su dolu bir havuzda yüzsem sürekli baş aşağı yukari fark etmez🤣 zaten azck zora gelsin bizimki basiyor tekmegi diriyor resmen ayağını nstden bile nefret ediyor. Minnaklar kadar tepkimizi belli edebilsek ne ala🤣
Fatosca [silindi] ya ne biliyim valla bebek olmak çok zor içerde sıkış tepiş suyun içinde vıcık vıcık iyi ki doğmuşuz agafagagagahshsh