Unzile07 Kızlar , 33+2 deyiz ama bi türlü isim bulamıyoruz . İlk başta Metehan ve aybars arasında kalıp aybars istiyorduk ama sonra eşim kuranda geçsin Ya da sahabe ismi olsun diyerekten iyice kafamızı karıştırdı. Sizlerden de isim önerisi alabilirim …
Fatosca Unzile07 bizde 35 haftalığız oluşumuzun adı nasipse tahir ali olucak eski isimler candır ama aybarsda güzel bozbey ismine bayılmıştım ve atilla da çok güzel
Tiiffany Unzile07 ilki Enes (sahabenin ismi) Enes bin malikten geliyor. Hz muhammedin şahabesi. diger oglum Mert digerinide Pars düşünüyoruz
Hilal_-aggul Unzile07 İlk oğlumun ismi Muhammed Emin ikinciside erkek olcak emir efe olacak inşallah 🤲💙
MadameHappy34 Unzile07 Zeyd Ali istiyordum eşim ise Türk isimleri istiyordu en sonunda Ali Asaf olarak kabul ettik. :) Yunus Emre Umeyr Zeyd Yusuf isimli çocuklar çok sakin ve çok güzel yüzlü oluyor.. Talha
MadameHappy34 Unzile07 Ve eşinize şunu da söyleyin önemli olan Kuran da geçmesi değil güzel anlamı olması da önemli.
Unzile07 Nesli8181 bence güzel normalde miraç ismini sevmem ama iki isimle çok yakışmış adıyla gelsin inşallah 🙏🏻