Nonim sıvının riskleri var sadece fetal DNA yeterli bence fetal DNA nın doğruluk oranı %99.9 tabiki yine rabbim bilir ama amniyosentez işlemi riskli olduğu için ben asla onu yaptırmayı düşünmedim çünkü bebeğin kesesini delip oraya giriyorlar huzursuz olur yani bir risk olmasa bile ki riskleri de o yüzden fetal DNA temiz çıktıktan sonra ultrason detaylı vs. De güzel çıkarsa zaten bir problem olmaz hem fetal DNA hem sıvı aldırma bence çok mantıksız ikisinden birini seçmelisiniz sıvı aldırma kararınız varsa boşuna para verip fetal DNA yaptırmayın derim