İlk gebeliğim öyleydi canım plesanta previa marjinal. Rahmi tam kapatmiyordu. Bugün ikinci sezeryanimi oldum. İlkinde çok hastanede yattım. Ama çok şükür ,38+3 de doğum yaptım herşey normaldi. Doğuma kadar zor bir sürec geçirdim. Tek tavsiyem bol bol yat ayağa kalkma ve iyi bir doktor bul.