Merhaba kızlar bugün 11+5 haftalığım ve düşük riskim hala devam ediyor hastanede yattım çıktım tekrardan yatmak istemiyorum ama sürekli tansiyon düşüklüğü yaşıyorum tuzlu yiyorum ayran içiyorum zaten mide bulantım var biraz önce yine ölçtüm tansiyon 8/3 çıktı napmam gerek fikir verirmisiniz