Meloo35 Bugün bazı aile olaylarına sinirlenip üzüldüm sanki o andan beri karnım ağrıyor gibi adet ağrısı gibi hafif kramp ara ara oluyor sizce üzüldüm diye mi oldu 14+4 üm
Tiiffany Meloo35 son dönemlerde bende üzüntülüyüm. Yani üzülünce benimde karnıma agrılar giriyor iştah kesiliyor