_gmzenur_ Minikbiranneem 1 hafta önce kontrole gittiğimde 2700 kgdı canım şu anda 35+3 haftalığız pazartesi kontrolüm var bakalım ne kadar olmuş kızçem🌸
baby3_ Minikbiranneem 33+2 olarak yarın gidicem bende merak ediyorum. Ama kilonun önemi yok inan ki sağlıkla
Minikbiranneem _gmzenur_ oh maşallah benim bebeğim biraz zayıf bir bebek genetik olarak bende eşimde minyonuz bebisimin kilosu biraz düşük o yüzden bugün gittim 2350 gram dedi doktor
Minikbiranneem baby3_ bencede yok saglikliymis kızım çok şükür umarım sende sağlıklı haberlerini alırsın kuzum
baby3_ Minikbiranneem amin inşallah canım. Sağlıkla gelsinler de… ben 36 da ikizleri 2450-2150 doğurdum . Zayıf bebek daha çabuk kilo alıyor inan ki
tnskrkss Minikbiranneem bende benzer post açmıştım bugün. 33de 2.100 gram dedi. 35 bugün gittim yine aynı kilo almamış geri kalmış dedi 2.100
tnskrkss Minikbiranneem Ama bire bir aynı ölçü de olması kafamı karıştırdı 🙄 yanlış ölçtü diye umuyorum
Minikbiranneem tnskrkss yani 1 gram bile almamış olması çok ilginç bencede başka doktora gitmeyi düşündün mü canim
Minikbiranneem baby3_ benim ilk gebeligim tedirgin oluyorum bazen ama içimi rahatlattiniz teşekkür ederiiim
tnskrkss Minikbiranneem evet salı gününe randevu aldım başka doktora. Biraz fazla dikkat edecem eğer yine almazsa cumartesi gel demişti tekrar o doktora gidecem. Direnç yok sancı yok plesenta normal dedi.
Minikbiranneem tnskrkss bu süreçte eğer yiyebiliyorsan bol bol et sebze ye protein ağırlıklı beslen canım kaşar peyniri ve muz ye mutlaka inşallah kilo alır biraz
dilan9900 32haftalıken gittiğimde 2460dedi doktorumuz sımdı 35haftalık olarak gidicez haftada 200graam rn az alda 3000 3100 olarak düşünüyorum bakalım
Mfozturk Minikbiranneem evt cnm normal kiloları çok şükür. Sağlıklı olsunlar da çok da kilolu olmalarına gerek yok