Beyzafd benim oluyor arada 32+0ım. Belim falanda ağrıyor magnezyum içsem de. Doktoruma sordum bir hafta önce çok normal dedi. Rahim ve bebek büyüyüp ağırlaşıyor dedi. Dinlendiğinde genelde geçiyor. Ama mesela geçen gün ayaklarımı üşütmüşüm tam 1 gün sürdü. Ertesi gün geçti akıntım başladı. Üşütmemeye de çalış kuzum