Merhaba arkadaşlar dün saat 4 te 40+4 günlükken ssvd Zeynep Kamil kadın doğum Hastanesi’nde istiyordum fakat acil sezeryana aldilar ilk katman dikişlerimde açılma gördükleri için spinal anestezi uyguladılar herşey yolunda gidiyordu fakat bebek bir türlü çıkmadı çıkmayınca kaburgalarıma 4 defa çok şiddetli baskı uyguladilar tabiki ben ortalığı yıktım çok canım acıdı çünkü ve sonra sağ sağlim bebeğime kavuştum odaya getirdiler uyuşukluk var hiç birşey hissetmiyordum Taki dün gece saat 4 te ağrılar kendini gosterene kadar arkadaşlar gebe okuluna gidin eğitim alın spor yapin normal doğum yapin sezeryan ikinci deneyimim ilki epidural di onda bile bu kadar acı cekmemistim şuan nefes dahi alırken vücudumdaki tüm kemikler ve organlar o kadar ağrıyor ve aciyorki anlatamam kesi yerimin yangisini ve acısını bile unuttum vücudumun agrisindan çok acı çekiyorum ağrı kesici veriyorlar hiç bir faydası yok yuruyorum oturuyorum sanki hiç yurumemisim gibi tekrar acı rabbim tüm sezeryan olan ve olacak annelere yardım etsin çok zor tarifsiz bir acı benim hikayemde böyle arkadaşlar yarın taburcu edeceklermis biran önce evime gidip iyileşmek istiyorum 🥺