Sincapsmomm Kızlar ne değişiklilik var vücudunuzda ve hayatınızda😃 benm biraz kasık ağrılarım var bu sıra bel ağrısını artık saymıyorum bile😀
Aspenya44 Sincapsmomm benimde karnımda asiri bı sertlik var gibi. Biran önce gitmek ve cinsiyeti netleştirmek istiyorum artık. 3 gün üst üste basım ağrıdı 16 ya girerken. Miğde bulantilarida geçti gibi ama azıcık İs yapıyım belim çok agriyo
27ozlem Sincapsmomm ya ben bu zamana kadar hiç kasık ve bel ağrısı yaşamadım baya şanslıyım galiba 😄3 gün öncesine kadar ben de hamileymiş gibi hissetmiyordum korkmuştum ama doktor gayet iyi demişti. 3 gündür bazen sağ tarafta bazen sol tarafta şişlik hissediyorum özellikle dizimi karnıma çekip otururken veya yatarken. Bebişlerimiz büyüyor 😍
noluyosanagenemiross Benim 2,3 gündür ne bel ağrım var ne kasık ağrım hamileymişim gibi hissetmiyorum doktora gitmeme de zaman var bişey mi oldu diye merak ediyorum 🥺 karnım acıyordu iç karnım oda acımıyor artık
Sincapsmomm noluyosanagenemiross bazen bendede oluyor ya ama şuan zaten hamileliğin balayı ayındaymışız ya daha rahat olunması gerekirmiş
noluyosanagenemiross Sincapsmomm kız balayında olur muyum hiç yatalak gibiyim hamile değilde hastayım sanki 4 ay oldu mide bulantısından ölüyorum 🥺
27ozlem Eylulkelebegi buradaki yorumları okuyorum kimisi bunu kötüye yoruyor korkuyor falan ben anlam veremiyorum sonuçta bebiş artık greyfurt kadar oldu varlığını şişkinliğini hissetmemiz gayet normal değil mi 😊 belki içerdeki pozisyonundan dolayı bazen daha şiş hissediyor olabiliriz
Tugba_42 Merhaba bizde 15+3 günlük olduk 🐣 çok ayakta durursam bel ağrım oluyor ara sıra karın ağrısı kasık ağrısı yaşıyorum ve aşırı derecede gaz sorunum var sizde de oluyor mu