tazeanne07- Kızlar 15. haftamdayım yani 3 buçuk aylık oluyor. Ama herkes 4. aydasın diyor. Bunu demek için 16. haftamı bitirmem gerekmez mi ?
Dmr tazeanne07- 17. Haftanı bitirmen gerekiyor hatta canım :) Ama dördüncü ayın içindeyim henüz bitmedi diyebilirsin
AyFa1608 tazeanne07- çocuk ne kadarlık dediğinde 5 buçuk ay anne 5 bitti 6 nın içindeyiz dediğim halde iyi kalmamış 7 ay olmuş bile diyen kaynanama burdan sevgiler selamlar🖐️🤣
nevzatbaskomser tazeanne07- Bunu ömrümüz boyunca yaşıyoruz. Ben 26 yaşındayım, anneme göre. 27nin içindeyim. Aynı mantık ama ay ve gün olarak doldurunca o aylık, o yıllık olunur. Yanlış söylememişler. 3,5 aylık ve 4.ayın içindesin 😊
tazeanne07- Dmr evet bence de öyle olmalı ama herkes 4 aylıksın diyor. matematik bilgimi sorgulatıyorlar resmen halbuki kendimden çokta eminim 😅😅😅
Dmr AyFa1608 kayınvaliden kayınvalidem olabilir 😂 birebir aynı ayda aynı cümleye karşılık aynı yanıt 😂😂
elvinimmm tazeanne07- 4 aylik olman için 17 ye girmen lazim tam 15 haftalikta 3 ay 15 gunluk sayiliyo