MerveSoner45 evet yapıştırma oldu,alt katlar zaten dikiş atılıyor üst kat ta estetik yapıştırma oluyor,iyileşme süresi kişiden kişiye değişiyor,benim doğumum normal başlayıp acil sezaryene dönünce biraz zor toparlandım çünkü bebek catalda kalmıştı.İki işlem gibi bişi oldu bende.Siz inşallah çabucak toparlanır siniz 🌸