Kader_yldrm ne koku ne kaşıntı ne yanma nede kızarıklık hiç bi belirti yoktu sadece akıntım fazlaydı oda hafta ilerledikçe doktorum akıntın artar dediği için normal akıntım sanıyordum. Açık sarıydı sarımsı jel gibi geliyordu zaten hep ondan normal sandım meğersem mantar akıntısıymış.