Ovgusss ben 37. Haftada çıktım izne önce doğum yapana kadar 2 hafta 3 günlük ücret doğum yaptıktan sonra yattı kalan da rapor bitiminde yattı. E devletten banka hesabı tanımlayınca hesaba yatırılıyor. Raporum bitti 45 gün daha aldım o raporum da iki gün oldu o biteli baktım ücreti gözüküyor salı, çarşamba yatar büyük ihtimalle banka hesabıma. 30 gün daha aldım dün o da hesaba yatacak ama bunların hepsi rapor bitiminde yatıyor rapor bitmeden onaylanmıyor