Tgcccc anladım, detaylı anlatımınız için teşekkür ederim. Ben de diofol kullanıyorum, bakalım bi kutu bitmek üzere. Sizin dediğiniz gibi doktora mı danışayım ona göre devam ederim. Bu süreçte sadece folik asit ve d vitamini kullanıyorum damla olarak. Gebelik 3 ay olduktan sonra demirine bakarız ona göre Demir takviyesine başlarız dedi ama ben de zaten kronik Demir eksikliği var büyük ihtimal onu da kullanırım. Bazıları magnezyum, omega balık yağı vs de kullanıyormuş. Bunları tamamen kişiye yönelik doktor veriyor herhalde çünkü bana bi şey demedi henüz bunlarla ilgili.