Myagmur Merhaba kızlar 3.5 yıl önce kızımı 27 haftalıklen doğum yaptım şuan çok şükür sağlıklı ama o dönem çok zor geçti. Şimdi 27 haftalık hamileyim bugünlerde stresim arttı yine erken doğarsa diye. Progestan kullanıyorum magnezyum kullanıyorum herşey yolunda çok şükür ama en ufak bişeyde tedirgin oluyorum. Bu haftalarda olanlarda ne gibi durumlar yaşıyosunuz. Ayağa kalkmaya bile korkuyorum
Sevvl Myagmur canım bende 26+5 ikiz ve erken doguö riskim var rahim ağzım kısalmış sancılarım var ama korkmuyorum çünkü gerçekten psikoloji gerçekten etkılıyormus beyne nasıl sinyal yollarsak öyle oluyormuş diyorum ki çok şükğr yaşam sınırını gecıyorlar en azından gebelıgımın başından beri stres düşünme bişey olcak korkusu inan beni mahvetti hamılelıkten nefret ettırdı sende kendine bunu yapma
Bilge-96 Myagmur ben de 9 gün önce erken doğum yaptım. Bebeğim küvözde.. o dönemi yaşadıklarınızı size hatırlatmak istemem ama sormak istediğim şu, şu an kızınızda erken doğmasına bağlı bir gerilik, engel, herhangi bir sıkıntı var mı acaba?
Ipekgunes2 Myagmur vallah biz de 25+6 yız şükür en son kontrolümüz de erken doğum riskin yok dedi doktor karnımdan bakıyor anlaşılıyor harelde çok panik yapıyorum büyüdüğü için sanırım kasıklarımda baskı hissediyorum ağrı hissediyorum direk korkuyorum şükür herşeyimiz yolunda ama insan korkuyor gene🥹
Myagmur Sevvl düşünmemeye çalışıyorum gayet yolunda herşey bu kez önlemimizi aldık dye düşünüyorum ama istemsiz korkuyorum. Allah hepimize sağsalım kucağımıza almayı nasip etsin
Ipekgunes2 Sevvl doktorumuz karnımdan baktığı cihazla bakıyor kasık tarafıma ordan anlıyordur değil mi uzunluğa kısalığa canım normel etken doğum gibi birşeyin yok diyor her kontrolde
Myagmur Bilge-96 çok şükür hiçbir sıkıntısı yok hatta çok zeki. İlk başlarda prematürelerde gözlerinden belli oluyo tam gelişmediği için ama sonra sonra hiç kalmadı o. Yaşıtlarını 3 yaşında yakalıyo diyolar ama sanki daha erken yakaladı kızım.
Myagmur Bilge-96 sizede geçmiş olsun bu arada inşallah tez vakitte kucağınıza alırsınız. Şuan yapacağınız şey bol dua bol süt:)
Bilge-96 Myagmur maşallah darısı oğluma inşallah 🙏🏻 dua ve süt dışında bir şey gelmiyor zaten elimden. Rabbim meleklerini ayırmasın yanından şifa versin inşallah 🙏🏻 çok teşekkür ederim
Myagmur Bilge-96 rica ederim sormak istediğiniz bişey olursa sorabilirsiniz insan darda oluyo o dönem
Bebegim0101 Myagmur merhabalar erken doğum yapmış birinin yaşadıklarına okadar ihtiyacım varkii…. Şuan 23 haftalık gebeyim suyum azaldı sutim gleiyor azar azar ne olacak bilmiyoruz.cok küçük daha minicik yaşama şansı yok biliyorum.Suyinuzmu geldi sizinde
Bilge-96 Myagmur kesinlikle öyle.. aynı durumu yaşayanların tecrübesine ihtiyaç duyuyor insan.. çok sağ olun 🙏🏻
Myagmur Bebegim0101 meraba öncelikle Allah şifa versin. Benim suyum gelmemişti birden bire hiçbişey yokken doğuvermişti. İnanın o kadar güçlüler ki haftası evet az ama şuan daha doğmadı anladığım kadarıyla. İğneyle falan durdurabildikleri kadar durduruyolar bildiğim kadarıyla
Myagmur Ipekgunes2 aynen öyle şuan tek sıkıntılı durum ilk doğumumun erken olması yoksa şuan hiçbir sıkıntı yok işte psikolojik olarak doğurmazsam bu kez en azından 36 yı görürüm heralde
Ipekgunes2 Myagmur İnşallah zamanında gelir meleğiniz, bizim erken doğum riskimiz yok ama kasıklarda ağrı doluluk hissedince korkuyor insan panik yapıyor 🥹