16.haftamda devlet hastanesine cinsiyeti öğrenmek için gittim. Doktorum erkeğe benziyor, evet erkek dedi. Sonra kesin mi diye sordum benziyor dedi. Ben de ultrasonda bacak arasında bariz bir çıkıntı gördüm ama 🤭 doktor kesin demeyince ben de meraklandım acaba 1 2 hafta sonra özele gitsem mi? Yoksa 20.haftadaki detaylı ultrasonu mu beklesem? 16.haftada doktordan erkek diye öğrenip sonra yanılan var mı?