Feyzaclk https://imgyukle.com/i/JtV9tS Bugün hastanede erkek dediler ama ilerleyen haftalarda yine de belli olmaz erken dedi doktor 12+3 haftası sizce nedir? Anlayanlar bakabilir mi
Feyzaclk holly ben de öyle hissetmiştim şaşırdım erkek diyince doktor 🤷🏻♀️ bakalım sağlıklı olsun da 🤲🏻