Merhaba arkadaşlar 38+5 haftalığım akşam 10 da sancım başladı gece 3 e kadar sancım devam etti ve benim ilk hamileliğim olduğu için gaz sancısı sandım 😂 öğlen 1 gibi nişanım geldi hasteneye geldim . Çektiğim sancılar doğum sancısıymış 3-4 cm açılmam varmış . Şu anda 4-5 cm oldu inş pozitif doğum hikayemi yazarım ☺️