Iremfasl_ Kızlar 24+0 haftalığım kuyruk sokumu ağrım ve yürürken sol kalçamda bıçak gibi batma oluyor canım çok yanıyor, doktorum normal dedi ama bu ağrı nasıl geçer geçmesi için ne yapmam lazım😞
Busel Iremfasl_ dün akşam yemeğinden beri bende de var kuyruk sokumu ağrısı 🥲 gun içinde sadece dinlendim ve azaldı çok şükür gece yatamamistim ağrıdan ben kendimi 2 3 gün çok yordum diye oldu biraz dinlenirsen geçecektir merak etme çok normal diyorlar ağrılar icin😬 24+3 haftaligim bende senle aynıyız
Tiiffany Iremfasl_ diğer gebeliğimde benımde olmustu. Ozellikle son aylar artık otursam kalkamazdım. Dogum sonrası geçiyor o. Sımdı 18 haftalıgım 1 haftadır dedigniz şey yine basladı bende hafif hafif
Tufutufu Iremfasl_ magnezyum takviyesi. Aynı durumu 29a kadar çektim. Ne zaman takviyeye başladım o zaman rahat nefes aldım ki bazen o takviye bile yetmiyor
Aynurakaya Iremfasl_ hamile kaldığımdan beri kuyruk sokumu agrisi bendede var .Dr normal demişti .normal olsa bile çok kötü Bi ağrı otururken kalkarken çok ağrıyor.şu an 36+2deyim yine oluyo aynı agri😖
Sevgimom Iremfasl_ hamile olduğumu öğrendikten bir süre sonra bendede aynı şekilde ağrı başladı biraz ayakta kalınca sağ kalcamdaki ağrı yüzünden topalladigimda oluyordu doktorum ağrı normal ama ortopedi doktoru görsün dedi gittim doktor mr çektirdi kuyruk sokumundan beline doğru ödem var dedi ilaç felan vermedi krem verebilirim ama onu da yazmayacağım dinlen dedi rapor verdi çok hareket ettiğim günler dışında artık pek ağrım olmuyor ağrı siddetliyse ortopedi doktoruna görünün her ihtimale karşı 🤗🤲🥰
acemianne22 Sevgimom hamileler mr çekiliyor mu? Bende mr isterler belki zararı vardır diye gitmiyordum doktora
Sevgimom acemianne22 röntgen zararlı ama hamilelere sadece mr a izin veriyorlar zararı yokmuş ben doktorumdan onay alıp çektirdim her ihtimale karşı doktorunuzdan onay alıp çektirin
Prenses_im47 Iremfasl_ o haftalarda benimde öyle oldu hatta korktum acile gittim alttan da muayene ettiler açılma falan varmı diye çok şükür yoktu doktorum vücut kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyor dedi o yüzden 1 hafta sonra da geçti ztn çok sürmedi inşallah sizinde normaldir cnm içinizi ferah tutun 👍
Edafmo Iremfasl_ magnezyum takviyesi isteyebilirsin doktorundan. Günde 1 muz 1 soda öneriliyor. Bende de 14-15 haftamdan beri var ne denediysem geçmedi karnım büyüdükçe de ağrı çoğalıyor 32+0ım. Dediklerim bende işe yaramadı ama yarayanlar oluyormuş dene istersen 🥺
Rukiye24 Iremfasl_ aynı haftada başladı canım 3 hafta sürdü magnezyum kullandım biraz geçti iki hafta kadar sonra diğer kalçam oldu. Magnezyum dozunu arttırdı doktorum 31. Haftamda tamamen geçti çok şükür 36 yım şuan bayadır iyiyim arada çekilme kasılma gibi oluyor ama diğernin yanında hiç bişey zaten çok nadir oluyor
bengilibeng Kızlar kuyruk sokumu ağrısı için fizik tedaviye başladım 4 kez gittim sonra doktorum hamile pilatesi önerdi. Bulunduğunuz yerde varsa bende size önermek istiyorum ağrı 4/3 ü gidiyor resmen.