Melikenin_annesiii Kızlar adet günüm 2 gün gecikti ki düzenlidir hiç hazır değilim test yapmaya bu şekilde hamile kalanlar nasıl öğrendiniz test yapmak için 3 gün daha beklemeyi düşünüyorum 😏
Cnskose Melikenin_annesiii beeeennnn 🤭🤭 ilk bebeğimde kolay olmadı bikaç ay beklemiştim bundada kolay olmaz hamile kalmam diye rahattım eşim korundugu halde hamile oldıgımu öğrendim biz şok😅 vardır bir hayır dedim ben 10 gün bekledm sonra yapmıştım ha gelir ha gellir diye ki adetim düzenlidir
Hamideersin Melikenin_annesiii ben o şekilde kaldım maalesef 4 gün gecikmisti test yaptım pozitifti ertesi gün kan verdim 1600lerde bişey çıktı şuan 37+6yım
Maya2022 Melikenin_annesiii tabikide ben 8 senedir geri çekilme yöntemiyle korunurken suan 15 haftalik hamileyim
Melikenin_annesiii efeduru ya evet aslında guvenli olmadığını biliyoruz ama olursa olur iyi olur olmazsa olmaz kafasındayım ama henüz hazır değilim ya bilmiyorum 🙄 Allah isteyene verdin inşallah
Melikenin_annesiii Maya2022 bende neredeyse 3 senedir geri çekilme oluyor ama ilk defa adetim gecikti hayırlısı bakalım 🙄😁
Maya2022 Melikenin_annesiii hamile olabilirsin canım benimde öyle oldu bi gittik 8 haftalik hamileyim
elvinimmm Melikenin_annesiii evlendigimin gecesi bu şekilde korundumu sanan bennn 🤣🤣hamileyim ilk geceden hamile kaldim
Melikenin_annesiii elvinimmm Maşallah canım Sağlıkla kucağına al inşallah düğün hediyesi olmuş size 😁❣
Aspenya44 Melikenin_annesiii ben ertesi gün hapı içtiğim halde hamile kaldım. Bend hazır değildim ama oldu yapicak bişi yok.
-esraaa- Bende hamile kaldım valla 😂 bir yıl bir şey olmadı eşimle 3 ay kadar ayrı kaldık polis kendisi işler güçler 😂 yani ondandır ki geri çekilse bile oldu olacak olan şimdi 15+1’deyiz
Melikenin_annesiii -esraaa- ahaha korktum ya daha hazır hissetmiyorum kendimi ama Allahin bileceği iş olursa hayır diyemem tabiki 🤣