Smmyye canım bende de vardı 14 haftalıkken çıkmıştı doktora gittim hepsini yaktı test verdim temiz çıktı 30 haftalık oldum eğer doğuma kadar olmazsa normal doğumun olur dedi ki bu siğillerle emin ol ki bilmeden çoğu kişi normal doğum bile olmstur evet eğer aktif siğil varsa doğum kanalından bebek geçeceği için direk bulaşma ihtimali yüksek dedi ama vücutta olan birşey bazen sezeryan da bile geçebiliyormuş aktif siğilin varsa zaten sana normal doğum yaptıramaz ki sağlıklı olan bu