Pazartesi sağlık ocağına gitmiştim gebe izlem için kanın iyi dedi, normalde günde 2 tane feramat içiyordum. Feramat yazmadı ferrozinc yazdı onun içeriğinde de demir, çinko, C vitamini ve folik asit var. 2 gündür felan ben çok uyuyorum gündüz böyle güzel derin derin uyuyorum :) halsizliğim yok ama havalardan mı yoksa acaba kanım düşüyor mu diye aklıma geldi, haftaya ilaç yazdırmaya gidince soracağım aile hekimine feramatı unuttu mu yazmayı bilerek mi yazmadı diye tabi ama şuan 28haftaya giriyoruz yarın. Böyle bırakanlar oldu mu yarıda feramat veya benzeri kan hapını 🤷🏻♀️