YaseminYLCNCAN muayene konusunda fakülteyi kesinlikle tavsiye etmem berbat randevum olduğu halde akşama kadar sıra bekledim sonra tahlil istediler 5gün sonra tahlil sonucu çıktı o günde yine akşama kadar bekledim doktor reçete verdi ama ilaçlarımı alamadım doktor o gün sistemde çalışmıyo olarak görünüyomuş yani reçetem olduğu halde ilaçlarımı kendim ücretli almak zorunda kaldım