Ozlemdrn benden kan gelmedi ama şiddetli böbrek ağrısı çekmiştim. Hatta kum düşürüyorum sandım acile gittim herşey tertemiz çıktı. Gebelik için kanda aldı doktor. 5 ağustostu beta da hamilelik çıkmadı.
26 ağustosta betam 2600 lerdeydi. Meğer yerleşiyormuş haberim yokmuş. İnşallah sizin ki de yerleşiyordur 🥰