Stas Kızlar 21 . Haftadayım devletteki dr bana üni hastanesine gitmen gerekiyor böyle olursa sadece doğum orda olur dedi ama orda da dr yok suan sıkıntı olur öu öle olanlar illa ünide mi doğum yapıyor
Yusra Stas ben eğitim araştırma Hastanesi’nde yaptım ozeldeki doktorum risk alma demişti kuvez ve yoğun bakım durumu olabilir dedi 35 haftada acil sezeryan ile doğum yaptım
as_af İlk gebeliğimde rahim ağzını kapatıyordu 34. Haftada yukarı çıktı inşallah sizinkide böyle olur
Fatmarana Banada eşin rahim ağzınıa yakın dediler 22. Haftada progestan kullan 1 ay sonra bakalım dedi dpktor sorun olur mu
Yusra Fatmarana 12 hafta zaten plasanta aşağıda olur 18 haftaya kadar normaldir orda olması 32 haftaya kadar yukarı çıkması beklenir ama 25 ten sonra cikmassa istirahat ve ağır iş yapilmamalidir