mcansum Normal doğum yapanınız var mı nasıl geçti hangi doktora gittiniz memnun kaldığınız polikliniğe anne alıyorlar ama doguöhane bölümüne kimseyi almıyorlar değil mi
Aselinannesi31 mcansum benim kuzenim yapmisti orda dogum normal odada cekmisti sancisini oraya annesini almislar oyle demisti dogumuda iyi gectigini soylemisti
mcansum Aselinannesi31 bende ikinci doğumum ama çok kötü anlatıyorlar hep nereye gitsem bilemiyorum kimsede yazmıyor .. ilk doğumu mu onun
Gamze142536 Valla 8-9 ay önce bir arkadaşım doğum yaptı gayet de memnun kaldı. Hatta kendi doktoru nöbetine denk geldiği için doktoru da gitmiş gelmiş ara sıra ama tabi tamamını ebeler yaptırmış. Siz hangi doktora gidiyorsunuz?