Yasobero Kızlar ağzımdaki acı tat hiç gitmiyo 😣 prilam kullanıyorum mide bulantılarımı azalttı ama ağzımdaki o acı zehir gibi tat hep var. Şeker yiyorum sakız çiğniyorum ama daha da beter oluyo. Var mı buna bir çare bulanınız?
gzl_2320 Yasobero yok canım maalesef. Benim 15. Haftama kadar öyle çok kötüydü şimdi biraz düzeldi ama tam olarak gitmedi 21+3 üz
2309 Yasobero benimde öyle doktora söyledim olabilio çaresi yok dio 17+4 üm ağzım zehir gibi asla geçmiyor 😔
Aysecan0335 Karpuzlu sakız bi tık geçiriyodu ama yüzde yüz geçmiyo ilk aylarda malesef bende çok çektim